Monday, January 7, 2013

I'm Back

Hello guys, setelah sekian lama aku tak update blog ni, lagipun aku hampir hampir terlupa yang aku memiliki blog ini, yela biasanya dengan facebook and mostly dengan twitter and tumblr. Pada asal kewujudan blog aku ni kerana ex aku, yela perempuan kan suka update mengupdate ni tapi lelaki malas nak update blog bagai ni *tak semua kot xD , so sebab tu la dia mengada nak aku buat blog, apa apa pun yang aku nak cakap past is past dan aku perlu meneruskan hidup, yela yang lepas tu dijadikan pengajaran, so pengajaran yang aku rasa berbaloi aku dapat ialah menghargai sesuatu hubungan, terima kasih kepada Nadzirah Khalisah kerana mengajar aku erti itu dan sekarang aku mampu menghargai hubungan aku bersama Siti Norasyikin. Korang doa doakan la hubungan aku kekal bersama orang yang tersayang :') - @ellszafranski

No comments:

Post a Comment